Assalamualaikum.........Jemput datang minum kopi....apo kaba keluarge?harap2 kakak,abang,pak cik n mak cik hepi dgn blog sey ini.... MAJU LAH I.T DEMI NEGARA...

aku sakit ati...sediih...marah...

Sesape yg pnah masuk blog along sey....mesti die taw...
kobaw msuk kawsan nurseri mama n along sey...
sesapa yg bekeje sendri taw la betapa skit nye ati...jikalau sesuatu belaku kat pojek nye itu....

aku nak marah dlm bulan pose ni....mmg x termarah dah....nasib la ko dtg bulan pose n time aku berpose....
kalo ko dtg lg lepas raye ni....mmg ko nak kene....

adakah patut aku ulg kembali peristiwa berdarah yg pnah aku buat?
adakah patut aku kmbali kejam pd binatang yg x berdosa ini?
adakah patut aku bersikap panas baran seprti dulu?
adakah patut aku ............ape ek?
x ksah la pape pon....

walau pe pon sebb nye..aku x dpt nak kembali kejam...coz aku ade janji ngan seseorg...

sape die tu aben?
adela~

sape aben?
aku la aben~

sape seseorg yg spesel tu?
adela~

sape die?gtaw la....
mmmm....korg maw taw?

ye kitorg maw taw...
ngahahaha lg 5 taun aben ckp la.......

ala....kejam aben...wat kitorg cmni....
ngahahaha......aben x de jnji ngan die utk kejam pd korg2 sume...wahakahkahkahkahkah....



ok....aku da hepi kembali...bkan care aku utk geram dlm jangka masa yg lame2...
that is not my style........

ok...skang aku nak mntak bantuan korg....otak korg kan ade idea yg power3....power tahap 90 petala langit
-wei aben...ko igat ni cite komik dewata raya ka?-

ngahahaha....-seriusss aaa beb-

dlm situasi ini....

1. ketua kg lepas tgan...x maw msuk cmpor...........-ketua kg kat kg aku....bengap...tp x ngaku yg die bengap...-

2. polis....nak msuk cmpor x ble..kos bkan kes jenayah...-aku x kisah...janji aku da wat repot..-

3. pemilik kobaw....ramai sgt tuan nye..n diorg sendri x kenal kobaw diorg yg mane...-n la kategori bangang..duit nak...jage x nak....kalo ikut ckp org2 mlaka....mampos x nak....idup maw...-

4. penjaga...yg ni aku kenal...muko seghoman kobaw.....bkan kebaw ikut muke die....die ikut muke kebaw...
-maw aje aku shoot muke die...tp die ade mak yg da tua...so piki2 la skit....-

5. aku...kalo d ikut kan stail lama aku dulu...kebaw2 ni da x wjud......-tp x ble..aku da ada jnji~....-

so...pada korg.....beri la idea....ape patot aku buat......










idea korg yg pwer thap 90 petala langit.....sgt d hargai......

-maaf la...korg bace je...aku de kutuk2 org...dosa tu....nanti raye akumntak maap ngan korg eh...-

hahahahahahaahhahahaha

13 KuNcU BerSuaRo:

kojah said...

bunuh jwe kobaw2 tuhhh...haha

Anonymous said...

oic..klu itu kobaw hang baek hang sembelih aje aben..!!

psst: awek hang urg maner?

erkk eh klu x silap 90 petala langit tue jurus dewa durjana kan aben..

kf pun bce komik dewata raye tue..

Unknown said...

aben !
perasaan kita sdg sama..tapi jln cerita berbeza.

knp dunia ni mcmni eh ?? uhuhu sedih2..

psss : kdg2 aq xphm pe yg ko tulis. kena khatam 2 - 3 kali bru paham..ahaha benggap kan aq nih..ehehe

Aben said...

kojah....hahaha x ble...ade janji...kikikiki

k.f....awek?ooo...x de lg...blom prgkat awek pon... :)
ooo..jurus dewa durjana ya...hahaha aben hentam je...

cik yuki....ye..prasaan lbih kurg...jln cite pon mmg beza...
nak wat cmne..trime je...
oow?x phm?skit2 phm?kalo skit2 kamu pham...pon da ckup bgus...
coz aben suke ckp ayat yg susah nak phm mksud nye
:P

imHepPie said...

hohh..sapekah??daku la tuh..kan??kan??

Ben Sedqi said...

bila tanya kebau sape x nak ngaku, bila tekek kebau tu, ada lak yg myerang! lebih kurang mcm yahudi la zalimnya tuan kebau tu! takpe ben, mula2 ko pagar dulu kebun n nurseri kaw2 punya.....pakai pagar karen 200 hibu watt pun takpe, tp jgn ko plak pegi pegang! ado blum rayo lai dah main bungo api ha!...wakaka....

lepas tu panggil org smayang hajat, doa banyak2....tambah2 bulan posa ni, doa org teraniaya cukup2 mustajab ben! jangan main2!

dunia ni kadang2 cukup2 kejam untuk mereka yg cuba brlaku baik....tp kene buat baik, kalo lawan kejam dgn kejam.....abih la...porak peranda!

Aben said...

imhepi....hehe sape kah itu?teke la...

bro_mie....tu la psal...
pagar da kaw2 da....doa da buat...semyg hajat..sey raso x ckup ramai kot...
mmg rase kejam...tp sey x de niat nak blas blik...melainkan....haa...
kalo la mama n abah aben ngis or si tuan kobaw tu do somting..maka...aben akan jd laksamana hafiz...
(percaya?...anda hrus percaya..)
wakakakaka

Sherrrrrry said...

bawa bawa jalan jalan sabar eaaa :)

Cik Hazel said...

sis suda bagi cadangan... suda bincang ndan family ka usul tu?

ehem3~~~`

sepa tu ah budak?! sis taw kan?!
cepat ko kestaw sis.. law ndak! naya idop ah!

Cik Hazel said...

sabar itu separuh dari iman..law ko ndak sabar memang ndak da iman, sedangkan mo bsabar baru separuh.. ada paham?

Aben said...

syanadya....hehehe maw bwak aben p jalan d sabar?kakakakaka

sipari2....hahaha suda d laksanakan....sis taw org nya....
kalo nak d ikut kan sabar..mmg da sbar...2 tahun..dkat 3 thun da...

Sherrrrrry said...

haha jomjom. aben selamat hari raya
maaf zahir batin :D

aben said...

syanadya....selamat ari raya...maaf zahir batin