Assalamualaikum.........Jemput datang minum kopi....apo kaba keluarge?harap2 kakak,abang,pak cik n mak cik hepi dgn blog sey ini.... MAJU LAH I.T DEMI NEGARA...

sambungan kelmarin...

okeh..sambungan dr pemberita karam sing wala2...

maka....setelah bebuka lauk2 yg sedap2,,,
maka....kekenyangan la...-dlm ati tgah pikir..harus kah aku sembahyang duduk?-
maka....aku pon tnye soklan ala2 bangang kat mama aku....
maka....mama pon melentng...ko nak mampos ape?(sile bace ngan gaya org mlaka...)
maka....haa?kalo ko wat camtuh...aku potong kaki ko...

wakakakaka...-eh..adakah pemberite tegelak waktu sdg membebel?-

maka....aku pon p la sembahyang d surau yg mmg lawa...
maka....tp syg nye..x lawa dr segi org2 nye..
maka....sunyi....selain dr waktu maghrib...waktu lain x da azan lgsung...

apakah....bilal nye sore x sdap?
apakah....blal nye pemalu?
apakah....bilal nye segan kalo org taw yg die tu vokalis rockersz?
apakah.....apa apa apa apa.....
apakah........ntah la....

oke...skip...

sewaktu aku sdg solat terawih...
ada la sorg hamba allah..
tekentot....
waktu tu tgah ruku'
-agak nye mmg tgah tahan..tp kalo da kedudukan waktu ruku'...aku rase mmg x ble tahan kot..-
serius time tu mmg aku nak ketawo...tp tahan je...-muke kene serius beb...-

maka...setelah selesai..dorg begaduh..kata nya...
'ko kentot ke td?'
'x..bkan aku'
'abis kalo bkan ko sape?'
'ntah..mane aku taw...'
'so...pcik sebelah aku pon tanye..sape lg kalo bkan ko...'
'haa...ade sorg lg td..die masuk..tp kuar blik..sey x kona..'

maka...nampak sgt yg die tipu...
maka....org lain pon..pham2 la...
maka....budak2..biasa la..die pon taw jugak malu...

ngahahaha...-skali lg d ingat kan..kamu pemberite karam sing wala2-

maka....sambung la sembahyg...
maka....solat witir plak....
maka....waktu tgah khusyuk...mmg time tu dpt kekhusyukan yg lbih khusyuk dr hari2 yg lain...
maka....time tu la plak...setan yg telepas dr rantai nye..main meriam...
maka....apalagi...pak mam pon tersebok opocot-dlm nada yg halus-
maka....aku pon tesentak jugak...nyaris maw skit jntung...sebut allahhuakbar n istighfar...

lepas je solat...ade pcik p sound setan yg telepas tu...
brani kan pcik tu..sound setan....

aku plak..lpas abis bace doa..aku pon salam2 ngan pcik je...n..bdak2 laki je...
:P
pastu..blah...
sampai umah..aku pon main sms...

ngan sape?
adela....

ngan sape?
adalah...

ngan sape?
ADalah...

ngan sape?
ADAlah...

ngan sape...???
TANYE LA SESAPE...AKU TGAH MSSG NGAN SAPE?

kah kah kah kah kah kah kah

-woit...ko kan karam sing wala2..-

maka...tamat la...kisah 1 ari tu yg mcm2 terjadi...

maw cite lain ari?

hahaha kalo aku ade cite yg lawak2 or lawak bangang je aku (karam sing wala2) post ke aben utk d terbit kan oleh Mr. Aben @ Mr. Bentube

okeh..sekian...

assalamulaikum...
selamat berpose...

9 KuNcU BerSuaRo:

Cik Hazel said...

ni link mo p lagu tu

http://mp3sgratis.net/e/eric/eric-hanya-bermodal-cinta/


sama da d sini jugak

http://liriklaguindonesia.net/e/eric/eric-hanya-bermodal-cinta/


selamat mencuba...

-baru mo baca ntri-

Cik Hazel said...

ndak lucu...
ndak lucu...
ndak lucu~~~

bole sis ketawa?

wahkakakakakakka


-ato ko ni yg kuntut-

Aben said...

si pari2....
wakakakaka...x ble...wakakakakaka

ok...kite p link tu..

Unknown said...

klaka la aben ! ahaha

Adreena Garden said...

(^_^)

hoho~ ble wat pertandingan sape xketawa die menang.. mcm blog mr. serius.. hihi~

Jaws said...

lawak giler laa ko ni aben...
ades...
hahahahaha
gelak2...
ape laa citer ko nih..

Aben said...

yuki....hehe yeke?lawak eh?
copek ketawo guling2...kakakaka

nurul....hehehe mana taw..kot2 ble lawan die..

jaws....inilah cite karam sing wala2..wakakakaka

Ben Sedqi said...

itu bukan setan terlepas, itu rekrut setan tu! wakakaka....ikat jer kat meriam tu.....ngeh3x

Aben said...

Bro_mie....hahaha..kalo ikat die kat meriam...tkot sound speker die rosak...hahaha...ape kate kalo rekrut setan ni kite bwak nek kete mayat? -.o