Assalamualaikum.........Jemput datang minum kopi....apo kaba keluarge?harap2 kakak,abang,pak cik n mak cik hepi dgn blog sey ini.... MAJU LAH I.T DEMI NEGARA...

okeh.....x jadi maw delete....abah ku tocher ku lagii....haiii....syang gak die kat aku...hak hak hak hak

apa ar ko ni ben....anak bapak rupenyer.....anak mama skali ya...


okeh sbelom blog ni d private kan utk sementara...korg tolong hantar kan emel korg kat emel syer....abenhouse@yahoo.com.my ataupon d cidimidi@yahoo.com.my...

sayer ada cerita yg x bape lawak....jadi syer akan wat kan ia satu teka teki....

tahu kah kamu bahawe n9 dulu nya adalah satu tmpat yg palingggg baik utk mencari sojar (sarjan askar)?

hehehehe....jadi kamu pasti taw kenapa org n9 x ble jadi ketua perang.....

korg x taw lg?maw taw?

x pa.....syer akan bg jawapan ari selasa malam.........kamis nanti baru private...

lg teka teki....

1.macam mane nak masuk kan gajah dalam kotak?
2.macam mane nak masuk kan harimau dalam kotak?
3.kalo monyet bawak kete,kera bawak moto,badak bawak kapal terbang,burung bawak pesawat pejuang,lebah bawak bot n lain2 haiwan bawak kenderaan yg lain2...manusia naik apa??????
4.kenapa ikan x da kaki?
5.kenapa babi hutan berbeza warna ngan babi yg d bela?
6.kenapa syer sruh korg jawab?

okeh.........tu aje utk masa ini.....


sekian........

4 KuNcU BerSuaRo:

khaLifah feDi said...

emm aben2 aku naek heran lah!!!

ok 6ti aq send emel aq ok..

Si Pari2 kECIL said...

bah!! jan lupa add sis okeh!!!!

°šYąňáĐyą° said...

tomoya aben
jgn pergi deh
kok kangen banget sama mu tomoya
syarifah_nadiah@yahoo.com
:)

aben said...

k.f....okeh...

si pari2....okeh...no prob..eh?mane emel??da lu pa ar....hehehehe

syanadya....amboii...btul ka ni??
hehehe...kangen ya...(muka tomoya ni merah suda)