Assalamualaikum.........Jemput datang minum kopi....apo kaba keluarge?harap2 kakak,abang,pak cik n mak cik hepi dgn blog sey ini.... MAJU LAH I.T DEMI NEGARA...

aben kembali sekejap je....

Assalamualaikum......

hai korg2...pekabo?rindu aben takkk???
hohohohoho (cm ape ntah aben ni ek?)

ok...aben stat dr mggu lepas ek...13-16 aribulan 7 2009....

time ni aben p kursus di kg awah phg...
kursus ttg kawalan makhluk perosak n penyakit pokok sawit...

secara umumnye....tiada ape2 yg menarik sgt ...
cume aben nak taw..korg2 ni pnah x dgr ttg air bername istak??

air ni di impot dr Iran...diorg kate air ni mcm air arak..tp yg halal punyer...
mule2 mmg nak minum..tp dah die kate arak halal...lgsung x jd minum..huhuhu

ok..tamat kisah mggu lepas...

mggu ni plak....dr sabtu shgga ari ni...

sabtu...aku mghantar pokok ke......alamak..da lupo..sori la..hehehehehe

ari isnin....aku bancuh tanah.....aku sbnar nye mmg suke main tanah...campur tnah tu cmpur tnah ni..n jd le tnah campuran yg d beri name................................................................

......................................................................tanah made in aben...............................................................

hahahahahahahaha truk tol.....

ari selase aku mesin rumpot kat kolam ikan......

ari rabu n kamis plak...aku amik buah sawit....................bape tan aku dpt???????
cube teka.....

1 tan?10 tan??100 tan????????

waaaaa.....kalo camtu kayo la den.....

hahahaha utk first time aku amik buah sawit..aku cume dpt amik 500 kg nye buah je.....

sbb ape sikit??
sebab nyee...aku ni mlas buh baja........
padan le muko den......

ok.....aku nak bg teka teki......sbb aben bizi skit.....

mggu depan aku jwab.....insya-allah....

korg teka taw.....
1. ada 2 pokok ni hanye terdapat di neg sembilan sahaja.....ape name nye??
2. binatang ape yg boleh beranak n bertelur??
3. org jenis ape yg sesuai main bola??
4. kalo pokok sawit yg berumur 25 tahun ke atas...kite nak amik buah nye...agak2 pukul bape diorg blik umah??(soalan ni d tujukan khas kepada K.F)

13 KuNcU BerSuaRo:

Sherrrrrry said...

aaa dpt teka soalan no.2 jek hehe
um jawapan dyep - siput babi .
betul tk ? hih

Anonymous said...

hhahha.......sekejap
aku pikir naa..!!!
lps petik balik arr umah awatnyer hang tunggu situ naa..!!!

Aben said...

syanadya....hahahaha..teka la yg lain2 tu...siput babi tu da btol...ada 2 lagi..

k.f....hehehe mmg la da amik buah diorg blik...tp kalo yg pokok da tggi tu..kalo da pkai galah 3 kali smbg...agak2 blik kul bape?

Sherrrrrry said...

susa la nk teka.huhu.pusing deh.

aben said...

syanadya....huhuhuhu...ndak kira...pusing2 la kamu byak kali smpai pening2...wahahahaha

Sherrrrrry said...

heheheh nk sy msuk spital aaa

aben said...

syanadya....err...x la...kalo skit kakak aben ade jual obat...hehehe aben ble jd nurse...rawat le kamu smpai baik..ok?

Sherrrrrry said...

haha oke deh berehh :P

Aben said...

hahaha bereh...

Sherrrrrry said...

abenaben umo bp ?

Sherrrrrry said...

um umo aben mcm abg sy :)

Adreena Garden said...

hmmmmmmm nak tanye...mmmm... kalau lah istak tu semua org kat situ minum.... ape aben wat .... nak minum same ke ape.....

Aben said...

nurul....aben x minum...tgok je...hahaha