Assalamualaikum.........Jemput datang minum kopi....apo kaba keluarge?harap2 kakak,abang,pak cik n mak cik hepi dgn blog sey ini.... MAJU LAH I.T DEMI NEGARA...

Jom blaja poco-poco



korg tgok video ni...sambil tu korg praktis la skali ehh....


aku ade citer ni...
ari tu kan aku ade p seminar risda...ala yg ade gmbar along ku ngantuk tu la....

bile waktu rehat tu...ada la satu group mkcik ni bukak lagu poco2...

aku pun layan la kan...smbil layan tu aku tgok sorg mkcik tu joget skali tau....
ewaahh...khusyuk sampai x prasan yg aku tgh rakam die joget...
hahahahahahaha....alang2 dah tedengar lagu tu....aku mntak la nak blutut(gigibiru)......

die bg henpon die...motorola tu....
ngahahaha...pastu waktu aku nak blutut....aku x pham sgt henpon motorola ni...
soo...aku bg la blik n tnyer camner nak blutu ni mkcik?
die ngan eksen n pndg hine nyer aku...die kate..budak skolah rendah pon taw camner nak blutut...ko plak yg dah besar tggi,fit,hensem,macho n ape lg ek??
x ksah la...smbg ayat td tu...ko plak x reti nak blutut...

peh....dlm ati aku...

menyirap la kan..

tp memandg kan die tu pgkat mkcik....aku ampun kan..cheewahh....

soo...dgan ati yg blurr...aku pon x da la mntak lg lagu kat mkcik tu...
aku pon on kan la n70 aku nyer lagu....
ape lagu yg x da? shuffle? rock? hard rock? techno? nasyid tu ade tp kureng ler...
hehehehe

so...kalo ble mkcik yg henpon nyer power tu..jgn eksyen sgt...coz ader lagi org mude ni yg henpon nyer lg power...
so hati2 la eh...

6 KuNcU BerSuaRo:

tqa said...

haha.. sedap je kena kutul ngan mck tu..
nsb ngko la~

meh poco2.. meh2!

tqa said...

typo~
*kutuk okeyh... haha
/shy/

aben said...

hahaha nak wat camner~ da nasib nak kene kutul ngan mkcik tu....

hahahahahaha kamu mmg pencipta ayat baru ler....

kutul = kutuk
kutuk = kutul

ngahahahahahahaha

khaLifah feDi said...

emm aben kotaw joget zapin?

aben said...

x taw...tp joget terabur taw la...

hahahahaha

khaLifah feDi said...

muhahha......adeh!!!