Assalamualaikum.........Jemput datang minum kopi....apo kaba keluarge?harap2 kakak,abang,pak cik n mak cik hepi dgn blog sey ini.... MAJU LAH I.T DEMI NEGARA...

Salam...apo nak citer??sey x tau nak ckp camner sbb tkut ramai yg teraser.....tp oleh kraner tak puas ati sey mesti ckp....skang nie sey raser zaman beperang kot....yelah kat palestin kan d serang oleh yahudi....pastu puak islam yg besar kat sebelah tue wat donow jer...wat x nmpak jer....sey traser la bengang n malu.....sey raser org islam adalah yg plg ramai kat muker bumi nie tp biler dah camni nape x besatu??bkan sey kate harus beperg....tp kalo dah melampau nak wat camner???bediri tegak n tggu bom sampai??kalo ade yg camtu bukan mati syahid tp tkut cedera n d sekser.....sey ni pon x brani sgt tp sey akan raser lbih bangger jika org islam besatu.....cube bygkan jika org islam sluruh dunie bekumpul......sdgkan d mekah pon dah nampak ramai....ini membuktikan bahwe org islam mmg ramai......kalo bab boikot sey raser dah susah kot sbb kiter dah terbiaser dgn makanan org2 putih nie......kfc tue camner nak boikot jike ade pekerje islam d situ??kesian plak kat diorg kan....nak cari kerje skang bkan sng.....bile dah dpt keje kene boikot plak.....aduii.....jd sey rase tnm ubi lg baik kot sbb nnt bile kiter d serg dah ader mkanan ye x???x kan nak tggu sampai camtu kot.....so korg pkir la sendri......

2 KuNcU BerSuaRo:

Muhammad Azli Shukri said...

aben, terima kasih sudi singgah..betul cakap aben la sekarang ni dah lah susah nak cari kerja..lepas tu senang2 main boikot tanpa usul periksa.

aben said...

samo2...tu la org melayu mudah memuja n mudah nak membenci...buat tu salah buat ni pun salah....ape kite ble buat...sabar je la...