Assalamualaikum.........Jemput datang minum kopi....apo kaba keluarge?harap2 kakak,abang,pak cik n mak cik hepi dgn blog sey ini.... MAJU LAH I.T DEMI NEGARA...

Percubaan dalam Bidang seNi....

Salam semua...^__^
harap sihat2 hendak nye...

berkaitan tajuk d atas....
pada 9 ari bulan 1 taun 2011
aku...aben..atau dgn gelaran c aben poyo...atau name best aku..angah..
tp paling best bg aku..aku lah yg bername Hafiz...
^__^

aku telah buat satu sarung parang....dlm keadaan yg separe sedar...aku pun x tau ape yg aku buat...
potong sane..potong sini...
korek sane terkorek sini...
-kadang2 ade gak nak korek idung yg gatal..tp x jadi-
bhahaha
SERIUS....sapo suh golak?den yo buleh golak2...kah3

mesti korang x caye kan?
:-)
tak pe...aku x suh korang pecaye....yg pasti.....
aku dah buat da pon...
ni gambar nye.....hasil seni tanpa sedar....tau2..da siap....tp x lah d gam or paku..sbb aku x tau nak buat mcm mane...


hasil yg pertama...^-_-^
famly i ketawe tp x guling2...
gagagaga...
SERIUS....
jgn la ketawe.....slow2 okeh la...jgn kuat2 naa...
huhuhu


pastu...aku x puas hati kalo brg yg aku buat....x berseni....
mungkin belom nampak seni kat sarung ni kot....aku masih mencari...

so....aku buat yg ke dua pada 12 ari bulan 1...taun yg same...
aku gune kayu ape?
nak tau?
hasil yg pertama aku gune kayu doyan....
yg ke dua ni aku gune kayu jenang tingkap...
kah3333....
SERIUS LA...
huhuhu

agak2 abah marah x ??? x kott..hahaha
pasal aku yg potong depan dia...die pot pet pot pet...
aku buat bodow je...kah3...
letih mulut die senyap lah...
hihihi...maka tingkap tu pon rompong la....seni tu...kah33

okeh....ni gambar hasil yg ke dua...



hohoho..kemas sikit kan?
yg ni skema.....sbb budak baru blaja buat...tanpa guru...
guru dah jumpe...tp beliau x nak ajar...
^___^ sbb aku mgkin ade perangai hangat2 tahi ayam...
-bukan mgkin..tp mmg ade...-
kah3333
AKU KATE SERIUS.....
huhuhu




dah2...korang dok ketawe je..aku tau..hahaha
^___^ sekian tuk ari ni...
aku sendri tengok pon da ketawe....

okeh..selamat menjamu ketawe....
salam malam....
8.39 pm